• Leadership
    Leiderschap Je bent verantwoordelijk voor de richting van de organisatie. Als eindverantwoordelijke weet je als geen ander wat het van je vraagt om hoge prestaties met het team te leveren. Je maakt onderscheid naar de helderheid van de primaire taak voor de organisatie, de cohesie van jouw team en je bent je bewust van de eigen stijl als leider. Je wilt jouw aandacht en die van jouw mensen richten op wat er werkelijk toe doet. Je realiseert je dat beheersing van de aandacht het voornaamste is om... Lees verder
  • Management
    Management In de dagelijkse praktijk worden managers geconfronteerd met complexe situaties die een scala aan mogelijke problemen met zich mee kunnen brengen. Deze zijn meestal niet precies onder één noemer te brengen. Het MINDSET Management© programma integreert training die gebouwd is rond de primaire taak van de manager, namelijk zorgen dat medewerkers succesvol functioneren, met commerciële en managementvaardigheden waardoor synergie tussen verschillende deelgebieden... Lees verder
  • Sales
    Sales Je bent verantwoordelijk voor de verkoop en zoekt naar een manier om jouw klant te verleiden tot zakendoen. Ons advies: stop met verkopen! Klanten willen kopen en het is jouw taak ze daarbij te helpen. Als een klant zich gerespecteerd voelt en gehoord voelt, is de kans groot dat je in gesprek blijft en zelfs het koopproces kunt bevorderen. Sales is waar je het beste in bent. Je zoekt naar nieuwe manieren om potentiële klanten te verleiden tot zakendoen. Gazing helpt onder andere bij... Lees verder
  • Service
    Service Je bent verantwoordelijk voor de ervaring die de klant heeft met de service van de organisatie en zoekt naar een manier om klanten met een goed gevoel te binden aan het bedrijf. Je realiseert je dat het daarbij gaat om hoe de klant over jouw service denkt en niet om wat jijzelf of jouw collega’s vinden van de organisatie en de service. Ons advies: stop met standaard scripts! Klanten willen behandeld worden als mensen. Als een klant zich gerespecteerd en gehoord voelt, is de kans... Lees verder
  • Account Management
    Account Management Je bent verantwoordelijk voor de belangenbehartiging van grote klanten binnen de organisatie en zoekt naar een manier om jouw werk beter te ordenen en de ideale gesprekspartner te zijn voor jouw klant. Ons advies: stop met verkopen op individuele transacties! Zorg dat je jouw klant werkelijk kent. En weet waar de meest waardevolle mogelijkheden ontwikkeld kunnen worden. Gazing Online helpt onder andere bij de volgende vragen: Werken met praktische instrumenten (tools)... Lees verder